frågor & svar

Får jag fråga hur lång du är?? för jag funderar på att köpa fjording men känner mig för lång... Hur lång är du på henne??
 
Jag är 167,5cm och jag känner mig inte alls stor på Roxi trots att hon är 135cm. Hon är ju kraftig byggd så känner mig mindre på henne än på Braven, trots att han är 10cm högre. Alla fjordingar är olika stora också, de är runt 135-150cm. De finns i många storlekar så jag tror nog att du kan hitta en fjording som passar dig! Kan starkt rekomendera rasen iaf. :)
 
 
Så jäkla fränt med manen på första bilden! Hur gjorde du det? :)
 
Fjordhästen har tre "rader" på manen, en vit, en svart och sen en vit igen. Börja med klippa ner manen i den höjd du vill ha den, sedan klipper du hack i båda vita delarna i manen (på höger och vänster sida). Storleken på hacken ska vara störst i mitten och mindre på sidorna.
 
 
 
Har du henne ute på annons? Pris?
 
Jag har inte lagt ut henne på annons, då jag redan har några som är intresserade. Men om de inte gillar henne eller om det inte funkar kommer hon läggas ut på annons. Vi har inte direkt bestämt priset än men det kommer inte vara mer än 50.000kr. Hemmet är viktigare än priset. Intresserad? Maila [email protected]
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Kan du lägga ut videos på roxi från tävlingar och träningar och så?

2014-02-09 @ 15:21:58
Postat av: Linnéa Börjel

Hej vilken storlek har Roxi på inne/ute täcken? Och på länd/skritt täcken? :)

2014-02-25 @ 12:11:02
URL: http://linneaborjel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0