bra dag

Den här fredagen har varit riktigt skön. Gick upp runt halv 9 och åkte sen till skolan och hade privat lektion i 2timmar. Skulle haft en idrottsdag och tränat på Friskis & Svettis, men min kära mor sjukanmälde mig så jag slapp gå. Hade haft rätt bråttom om jag skulle ha åkt dit. På vägen hem gick jag in på ICA och köpte mig en kycklingsallad och en kexchoklad (är det fredag så är det). När jag var hemma så kollade jag på serier i ett bra tag. 
 
Pappa kom hem lite efter 17, så då åkte vi till stallet. Idag fick båda hästarna åka till rihuset och ridas. Började med Roxan, som var skit fin. Därefter blev det träning för Ulrika med Braven, som var ännu finare! Som ni hör har jag haft en väldigt bra dag. Fick även reda nyss på att jag ska rida för Eric Lette på söndag, roligt va? :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0