alla hjärtans dag (igår)

Igår var alla hjärtans dag, den började med skola i några timmar, lunch på Vapiano och sedan privatlektion i 2timmar. På kvällen blev det träning för Ulrika med Roxi, vilket gick väldigt bra! Hon satte några klockrena byten i båda varven. 
 
Idag har jag inte gjort så mycket, var i stallet imorse och red ut på Braven. Efter det fick hästarna komma ut i sommarhagen där de stod hela dagen. Min kompis Anna kom vid lunch och vi pluggade i några timmar och kollade på film. Senare på eftermiddagen tog vi in hästarna (skjutsa hem Anna på vägen, då hon bor precis bredvid). 
 
Nu sitter jag hemma igen. Skulle ha hittat på något med killarna men mår lite dåligt igen, så jag hoppa över det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0