5 saker

5 saker som finns på min do-before-you-die-list:

Skydiving, resa jorden runt, lära mig att surfa, köpa min dröm hästgård, och tävla internationellt.

 

5 saker jag ser fram emot:

Svenska Mästerskapen 2014, min 18-års dag, sommaren 2014, Studenten 2015 och letandet efter storhäst.

 

5 saker jag hatar:

All mobbning, när folk pratar bakom ryggen på en, att bråka med någon, orättvisa och att jag måste skiljas från Braven i slutet av året.

 

5 saker jag älskar:

Mina hästar, min familj, mina kompisar, att tävla och choklad.

 

5 saker jag skulle vilja göra:

Tävla, bli nyttigare, resa med kompisarna, fylla 18år, och ta körkort.

 

5 saker jag saknar just nu:

Sommaren, att vara brun, Joanna som är i Skottland, en pojkvän, min fina Felicia. 

 

5 saker jag skulle vilja uppleva igen:

När jag och Braven vann en FEI-klass förra våren, fälttävlanslägret, Paris resan med Mira, dagen jag och Kline paddla kanot, och ärovarvet på Fjord-SM sommaren 2011. 

 

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej! Kommer du endast sälja braven när du blir för gammal? varför väljer du roxelina före braven? :) är det för att du ägt henne längre och känner mer samhörighet med henne eller så?

2014-03-05 @ 16:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0