Visste du att...?

  • Jag har gröna ögon, vilket endast 2% av världens population har. Oftast upplevs mina ögon som bruna men riktar man ljus mot dem ser man tydligt att de mest är gröna. 
  • Min favoritfärg är blå. Älskar alla nyanser av blå, dock mest marinblå.
  • Jag kan göra ett ljud som låter som ett marsvin haha. Min syster kan göra exakt samma ljud, ingen annan har lyckats. 
  • Främlingar kommer fram till mig vardagligen och ger mig komplimanger för mitt hår. Kan inte säga att jag har något emot det. 
  • Varje dag har jag samma armband. Fick det av mina kusiner för ett antal år sedan och är i silver med guld figurer på. Det är mitt "tur-armband" och har jag inte det på mig så får jag panik.  
  • Jag är delägare i företaget VicMik AB. 
  • Jag älskar utelivet i Stockholm, därför har det blivit mycket festande för min del sedan jag blev 18år. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh vad jag känner igen mig i en punkt, främlingar kommer alltid fram till mig med och berömmer mig för mitt hår haha, har typ likadant hår som dig :D Vad har du för produkter och hur sköter du om det? :)

2015-01-06 @ 19:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0