Stockholm International Horse Show

I söndags var jag på Stocholm international horse show på Friends arena. Det enda jag såg under dagen var dressyr kür. Det är alltid lika roligt att se de bästa ryttarna rida till fin musik. Ekipaget jag personligen tyckte var bäst var Minna Telde och Santana, tror att hennes fina julmusik och energisprakande häst fick mig i rätt stämning. Tinne och Anton var grymma som vanligt, vackert program och härlig musik. Att se Tinne göra slutor live är nästan en ära haha. Min egen tränare Jeanna Högberg och fina Darcia gjorde riktgt bra ifrån sig och slutade på en femte plats. 
 
Gick runt på mässan men det var så fruktansvärt mycket folk att det kappt gick att komma fram. Köpte ett par boots, ridstrumpor och en piggborste. Min mamma och pappa köpte en fjordhäst-kalender, för på månaden Februari fanns nämligen en bild på mig och min älskade Roxelina från Fjord-SM i somras. När jag såg bilden blev jag rörd till tårar.
 
  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0