Nytagna bilder

Igår var jag och Braven ute i skogen och hade mysigt. Solen sken och det var -10grader. Det blir ett så otroligt fint ljus på vintern, som vid soluppgång/solnedgång. Pappa passade på att ta några bilder, det blev inte så många men fina är dom. Braven var verkligen på tårna pga kylan och sin överskottsenergi. Önska verkligen att jag kunde åka till ett ridhus och rida ett dressyrpass men eftersom vår hyr bil inte har dragkrok så går inte det. Som tur var finns det en stig inne i skogen som faktiskt inte är knögglig eller stenhård, så den rider jag på fram och tillbaka. 
 
Ridbanan där jag står brukar man kunna rida på nästan året runt (gjorde det förra året) men nu har den varit så blöt därför är den en isbana just nu. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0