LAG-SM 2014

Jag tror inte jag har berättat för er hur det gick för mig och laget på SM. Mitt lag gjorde en grym insats och vi slutade på en femte plats. Jag och Braven gjorde en bra insats första dagen men fick väldigt snålt betalt. Andra dagen fick vi väldigt många missar som inte ledde till ett jätte bra resultat. Mina andra lagdeltagare var grymma tycker jag. Vi hade lite otur men det slutade bra ändå. Jag är otroligt tacksam för jag fick vara med i Elitlaget hos Segersta Sportryttare. Har haft det väldigt roligt och fått minnen för livet. Att vi vann Eliten var nog det bästa av allt och när vi vann första omgången överlägset (jag och Braven vann även individuellt). Bästa Jeanna Högberg har varit med och coachat oss 3 av 4gånger, vilket är nog en stor förtjänst att det gick så bra som det gjorde. 
 
Dessa red i mitt lag under Lag-SM:
 
Evelina Söderström - Milady G
Frida Söderström - Okidoki
Ellen Hedbys - Indiana Joe
 
De här två red en omgång var i Eliten:
 
Ebba Widell - Fix Victoria
Julia Fällström - Kirz Kaninpil Kärlund
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0