har ingen ork

Kan inte minnas förra gången jag bloggade. Kan inte säga något annat än förlåt mig. Det har varit mycket fokus på min sjukdom den de senaste månaderna och jag har seriöst inte haft ork att göra någonting. När jag har ont i min mage så tar det all min energi (Ni vet hur ont i magen man har när man är magsjuk? Tänk er den smärtan gånger 10 så vet ni min smärta). Jag kan iaf säga att jag kan rida igen och orkar nästan hela ridpass. Men det har fått bli en liten "viloperiod" för Braven eftersom jag inte har kunnat rida ordentligt. Det har nog varit skönt för Braven eftersom han har haft en tuff tävlingssäsong. Det är inte fören nu jag känner att jag kan komma igång igen, men nu är marken frusen och vi måste åka iväg till ridhus för att kunna rida. Min pappa var med om en biolycka för drygt 2veckor sedan och bilen är helt paj. Vår lånebil går inte att köra transporten med. 
 
Jag har lyckats gå EN hel vecka i skolan den här terminen. När jag väl är i skolan så håller jag minen för att ingen ska se hur ont jag verkligen har. Lärarna vet om min sjukdom och är väldigt stöttande. Jag ska på ett återbesök på St Görans i januari, men tvekar att de kommer hitta någonting. För det gör dem aldrig. 
 
En till grej ni kanske har missat, eller så vet ni det redan. Braven är till salu. Jag tog beslutet för några måander sedan att jag skulle sälja honom efter det här året. För jag vill ha stor häst och satsa på de young rider år jag har kvar. Jag har inte råd att köpa stor häst om jag inte säljer Braven. Om jag kunde behålla honom så skulle jag göra det. Älskar honom mer än något annat. Men jag vet också att jag kan hitta någon som kan älska honom lika mycket som jag gör.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0