Gott Nytt År!

Gott Nytt År!
 
Förra året hade jag skrivit att mina nyårlöften var:
 
* Lägga ner mer tid och energi på skolarbetet.
* Ta vara på sista året av ponnytiden och ha roligt. 
* Göra något spontant och galet.
* Ha ett förbaskat roligt år!
 

Jag har definitivt inte lagt ner mer tid på skolan, men mycket är pga att jag inte mått bra. Ni vet varför. Detta året blev inte mitt sista ponnyår eftersom jag från och med 2015 får tävla ponny tills jag är 20år. Men jag har alltid varit inställd på att gå över till stor häst när jag fyllt 18år, och det är det jag kommer att göra. 2015 kommer jag sälja Braven och köpa en stor häst. Tävlingsåret 2014 har varit väldigt upp och ned, men har haft sina ljusa stunder. Bland annat Fjord-SM, Elitserien, SM, Lag-SM, Jönköping, Rånäs m.m. 
Jag har gjort något flera spontana och galna saker men jag kommer inte berätta det här. Saker jag faktiskt aldrig trodde jag skulle våga. 
 

Mina nyårslöften/mål 2015 kommer inte vara så hårda som förra året eftersom jag inte är så bra på att uppfylla dem men jag ska försöka. 
  • Hitta världens bästa hem till Braven 
  • Köpa en stor häst som kommer bli min nya stjärna
  • Göra allt jag kan för att bli friskare
  • Bli bättre på att blogga
  • Bli en bra företagare för VicMik AB
  • Ta studenten
  • Ta mitt körkort
Jag hoppas verkligen att jag kommer kunna uppfylla dessa ovanstående mål. Jag tror att 2015 äntligen kommer bli mitt år! Att hitta min perfekta stora häst är min dröm, och att den kanske går i upplevelse är helt galet! När jag tar studenten kommer jag satsa allt på hästarna och mitt företag. Bloggen kommer jag också satsa helthjätat på när jag går ut skolan.
Jag håller tummarna för att läkarna kan ställa en diagnos på mig så jag kan få rätt mediciner och bli frisk. Är så ut i helvete (ursäkta uttrycket) trött på att ständigt må dåligt och ta smärtstillande tabletter. VILL INTE VARA SJUK LÄNGRE. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

http://www.1177.se/Vastra-Gotaland/Fakta-och-rad/Sjukdomar/Crohns-sjukdom/?ar=True

?

2015-01-01 @ 18:01:52
Postat av: Klara

Kan du inte berätta om företaget? Spännande!

2015-01-02 @ 10:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0