God Jul

Hoppas ni får en riktigt God Jul alla underbara läsare som fortsätter läsa min blogg trots att jag uppdaterar så sällan. Häromdagen var statistiken över 700 igen och det kändes amazing. Jag önskar er alla en grymt bra kväll.
 
Imorse så hade vi Ulrikas traditionella julfrukost i stallet och sedan skritta jag ut barbacka med Malin, Jennifer, Annelen och Yvette. Min familj och jag har ätit jul-lunch, lussebullar, mjuk pepparkaka och pepparkaks cheesecake framför kalle anka. Har fått otroligt fina julklappar och kan inte vara gladare. Nu är myskläder på igen och jag har stoppat ner mig i min säng. Snart ska jag och pappa iväg till stallet och kvällsfodra. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0