tidiga födelsedags presenter

Jag tror inte ni håller räkningen, men jag gör det i alla fall. Imorgon är det min födelsedag (fyller hela 18år)! Jag har haft hur lång tid på mig att fundera ut vad jag önskar mig men inte många saker har poppat upp i huvudet. Fick en tidig födelsedags present av mamma idag, en marinblå klänning och jumpsuit. Tack mamma! ♥
 
 
Jag kom på faktskt igår att jag önskade mig dessa två. Förutom det har jag önskat mig två utomlands resor till valfritt ställe med mina kompisar. Det kostar ju mycket pengar så jag vet inte om jag vågar önska mig något mer. En god chokladtårta och min familj tillsammans hade varit en bra present.  

Kommentarer
Postat av: Linnea

Varifrån?:)

2014-08-25 @ 20:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0