Invigning

Började dagen med frukost på hotellet. Sedan åkte vi iväg till tävlingsplatsen och jag gick en promenad med Braven. Vid kl 10 var det veterinärbesiktning, han gick igenom såklart och därefter gick jag en promis till. 
 
Under några timmar hade jag timmar att döda så jag umgicks med kompisar och kollade på fina ekipage som red på tävlingsbanorna. Precis innan kl 15 satt jag upp på min egna lilla ponny och red ut en sväng innan jag själv gick in på tävingsbanan. Ibörjan var han väldigt stel i hela kroppen, vilket var lite jobbigt att ta sig igenom. Det är inte så konstigt eftersom han vilade igår och åkte enda ner till Skåne från Ekerö. När han var varm i kroppen och jag fått honom lösgjord och mjuk, så blev han fin. 
 
Vid kl 19 var det invigning för SM 2014. Alla ryttare gick in tillsammans och det blev lite underhållning, sång och fakta om anläggningen. Den var fin men roligast var att träffa några nya vänner. 
 
Jag ska lägga mig tidigt ikväll så jag får mycket sömn, det är en viktig dag imorn. Första kvalet och jag startar 10.51. Håll tummar och tår för mig och Braven! Följ oss också via Equipe.
 

Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

fin bild

2014-08-15 @ 10:25:50
URL: http://ghgumman.blogg.se/
Postat av: Sanna Widman

Härlig Bild och lycka till :)

2014-08-15 @ 12:12:22
URL: http://sannawidman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0