imorgon åker vi till SM

Den här dagen har gått ruskigt snabbt. Den började lite segt med sovmorgon, chill vid datorn, plugg av trafikregler och lunch gjord av min faster. Vid 15.50 var det övningskörning på trafikskolan, som gick relativt bra. Därefter åkte jag och pappa direkt till stallet. Pappa var där vid lunch också när Braven fick nya skor.
 
Tränade med Braven för Ulrika idag och det gick så jäkla bra! Hur fin som helst var han trots att det var ganska blött på banan, han brukar nämligen vara lite grinig med sånt. Ridpasset varade inte så länge då vi inte ville köra ett ansträngade pass. Efter träningen så blev det bad för Braven, som schamponerades med lukten av vanlij & honung. Lite pälsglans i svansen och hovolja på hovarna fick han också. Sedan blev det puts av alla grejer.
 
När jag och pappa kom hem så tvättade vi bilen och transporten på utsidan och insidan. Så nu är allt skinande rent inför tävlingen! Jag har packat alla Bravens grejer och nu återstår bara mina egna. 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0