rolig dag

Oj jag har glömt bort bloggen totalt de senaste dagarna, förlåt mig! Igår fick jag påsklov vilket jag har väntat på hur länge som helst känns det som. Hela lovet ska jag bara ta det lugnt, vara med hästarna och tävla fredag och lördag nästa vecka. 
 
Idag på fm/em så åkte jag in till stan och shoppade. Köpte ett par jeans från salt och en tröja från Ginatricot. Innan jag åkte hem så gick jag in till Akademibokhandeln och köpte mig 3st böcker och en till pappa. Jag har börjat läsa Divergent böckerna, som är sjukt braaaa! Fick med mig de sista två böckerna i den triologin och sen fick jag en bok till på köpet som heter Throne of Class. Har ingen aning om vad den handlar om men den ska tydligen vara beroendeframkallande. Har någon av er läst den?
 
Mot kvällen så åkte jag, pappa och min syrra till stallet. Jag red Braven, Becca (min syster) red Roxi och pappa gick med oss, när vi skritta en långtur i skogen på 1tim och 40min. Det var jätte mysigt! Imorgon bitti blir det träning med båda hästarna och på kvällen bio med Linnea. :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Älskar verkligen att läsa din blogg! Du är så duktig

2014-04-14 @ 23:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0