Härlig lördag

Igår kväll var jag och Braven hos Ulrika och tränade, vilket gick väldigt bra! Braven fick stanna där inatt då jag skulle träna för Eric Lette på morgonen dagen efter (anläggningen där träningarna är bara 15min skrittväg bort). Min pappa kunde inte skjutsa mig till träningen då han jobbar jour så jag var tvungen att ta mig dit själv. 

Vakna innan kl 6 idag och bar mig av till Ulrikas stall. Träningen skulle inte börja förän kl 9.30 så jag hjälpte Ulrika att morgonfodra. Braven fick komma ut i en rasthage utanför stallet medans jag mockade och gjorde klart allting. Vid kvart i nio skritta vi iväg, med förtjusande vit outfit, till Tuna gård. Träningarna var lite försenade så det fick bli extra lång framskrittning. När träningen började så var det fokus på samling och tävlingsform. Red lite skolor och ökningar i trav, sedan blev det galopparbete på volten. Avslutade med några slutor och galoppökningar. Braven var väldigt fin idag, dock lite seg men det gjorde honom bara lätt att kontrollera. Vi fick många fina kommentarer från Eric då Braven var hur duktig som helst! Mycket förbättring från förra träningen!

Nu sitter jag i solen på terassen i Ulrikas stall och njuter. Får snart skjuts hem, och senare idag när min pappa kommer hem så hämtar vi hem Braven. Ikväll blir det biomys med Julia och Shamie! Vi ska se Captain America.

Hoppas ni får en otroligt bra lördag allihopa! <3





Kommentarer
Postat av: Emma

Kan du inte berätta vad du tyckte om filmen ni ska se sen? :)

2014-04-05 @ 13:41:20
Postat av: Jenny

Är Roxi såld?

2014-04-06 @ 09:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0