Framme

Braven är installad, riden och glad. Han blev lite joggad i ridhuset (han kändes väldigt mjuk och fin) och fick skritta runt tävlingsbanan ett varv bara för att checka. Han tycker anläggningen är skit läskig så imorgon förmiddag ska jag promenera förbi på de läskiga ställena några gånger.

Pappa och jag åt middag nyss på baren i hotellet, blev en sallad bara. Nu har jag precis duschat och ska läsa lite i min bok innan jag ska sova. Första start imorgon är 11.34 och nästa är 16.08. någonting. Det blir ändå en rätt tidig morgon då jag ska se Vendela tävla kl 9 och sedan promenera Braven.

Ni får uppdate under dagen imorgon och ni kan följa mig via Equipe. :)




Kommentarer
Postat av: Jenny

Såg på equipe, grattis till placering! Lycka till i nästa klass:)

2014-04-18 @ 13:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0