bio, ridning, bok

Igår var var jag i stan och såg Captain America på bio med Julia och Shami. Det är så otroligt skönt att bo så pass nära stockholm att man bara kan åka in när man vill, det är dock runt 55min till stan kommunalt (mycket mindre med bil). Jag älskar att jag bor på landet men ändå har så nära till stan. Helt underbart!
 
Filmen var sjukt bra! Älskade första filmen men den här var till och med bättre. Bra story, bra effekter, bra skådisar (Chris Evans är ju galet het också..). Skulle lätt gå och se den igen på bio! Fem av fem toasters ;D
 
Idag har jag inte gjort speciellt mycket, har läst min beroendeframkallande bok hela dagen (De utvalda) och på eftermiddagen red jag en långtur i skogen med Roxi, som var helt galen. Braven fick vila idag då han var riktigt duktig igår. Nu ska jag läsa vidare så ni får ha det bra så länge!
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Den där De Utvalda-boken; Jag ÄLSKAR den! Jag har alla tre i serien, och de är så otroligt bra! Har läst dem hundra ggr.

2014-04-07 @ 14:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0