update

Dagen har mest spenderats hemma, mådde inte bra imorse så det blev ingen skola för mig. Jag har underhållt mig själv genom att kolla på serier och göra hemmagjord hallonglass. Som ni vet är jag beroende av att kolla på serier och just nu är mina favoriter Veronica Mars och Heroes. Kan verkligen inte sluta kolla på en serie när jag väl har börjat.. måste kolla klart alla avsnitt som finns så snabbt som möjligt. Haha det är både roligt och en plåga, för det tar upp mycket av min tid. 
 
Nu på kvällen var jag hos hästarna, red ut på båda en liten sväng. Det var väldigt kallt och jag hade inte tillräckligt med kläder på mig så det blev bara två ganska korta kläder för jag frös så mycket.
 
Imorgon är det inge skola men jag har utvecklingssamtal kl. 11 som jag måste gå på. Efter det så skulle jag och min kompis Sofia kanske gå på bio och se "Familjetrippen". Roligt roligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0