shopping

Jag var ju, som ni redan vet, ledig idag. Hade dock utvecklingssamtal kl 11, pappa följde med mig och det gick faktiskt bättre än förväntat. Direkt efter åkte jag och Sofia in till stan och shoppade i några timmar. Vi hade tänkt att gå på bio men vi skippade det eftersom vi hellre ville ha mer nya kläder! ;D När vi var döda i kroppen av allt gående och klädprovande så gick vi till Espresso house och drack en varsinn Chai latte. Under dagen köpte jag en marinblå tröja från Vila, en tröja och en topp från Bikbok och en basic beige långärmad tröja från H&M.
 
När jag kom hem blev det stallet direkt. Red ut på båda barbacka idag igen. Braven brukar alltid vara så uppjagad när vi rider ut men nu skötte han sig galant. Han var avslappnad och lugn, så han var väldigt bekväm att sitta på. Roxi skötte sig utmärkt som vanligt. 
 
ett år gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0