positiv respons

Det är så roligt att få så mycket positiv respons från alla håll om reportaget jag och Roxelina var med i september nummret av Häst&Ryttare! Jag älskar att jag kan inspirera er genom att berätta om min och Roxis resa tillsammans. Många tyckte även att det var på tiden att vår historia lyftes fram, tack för det! ♥
 
Jag kan ju medge att det inte har varit lätt, ibörjan ville jag bara ge upp för jag var så liten och Roxi betämde över mig. Jag ramlade av, tävlingarna och träningarna gick dåligt.. Vi kämpade även mot alla fördomar mot fjordingar, som jag ibland övervägde att tro på. Jag tror mycket av resan har bestått av en jäkla massa envishet, kämparglöd och kärlek till Roxelina - Vilket gjorde att jag aldrig gav aldrig upp. Så nu står jag här, över 6år senare och det har helt klart varit värt det. Jag skulle göra det tusen gånger om.
 
Den här resan vi gjort, skulle jag aldrig kunnat få med en annan häst. Roxelina var den prefekta hästen för mig, trots att varken jag eller andra inte insåg det ibörjan. Hon har lärt mig allt, hon litar på mig, trivs med mig och gör allt för mig. Nu vet jag att jag inte skulle vara den jag är idag utan henne. Hon är min andra halva. ∞
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0