nästan återställd?

I fredags började jag ta en medicin och ett dygn efter blev jag i princip bra igen. Får lite ont i magen ibland och kan inte äta stora mängder, men jag kan äta iaf utan att det gör ont i magen. Vilket känns som det var på tiden.. har ju gått ner mer än 8kg. Är helt överlycklig över att må bra igen, ha energi och aptit. 
 
Under helgen har jag inte gjort så mycket mer än att var hos hästarna, pluggat och kollat på serier (dock var jag med Julia i lördags fm). Tror jag behövde vara ensam lite, bara ta det lugnt och göra saker jag gillar.
 
Tidigt i eftermiddags tränade jag med Braven för Ulrika, blev bara ett kort pass eftersom jag inte är helt återställd än. Det gick väldigt bra men han var lite stel, vilket inte är så konstigt då han har tagit det väldigt lugnt när jag varit sjuk. Roxelina red jag på morgonen, när vi hade morgonfodring, det blev bara en lätt uteritt barbacka.
 
Har haft lite ångest hela dagen då det var Elitallsvenskan omg 2 idag. Jag önskar att jag kunde varit med och stöttat mitt lag, speciellt med tanke på att jag inte gjorde bra ifrån mig första omgången heller.. Men jag är verkligen inte i form för att tävla.
 
Dagens favoritbild ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0