mys dag

Shit jag överlevde första skoldagen sedan jag blev sjuk men det var på håret.. åt ingenting under dagen för att jag inte skulle få ont i magen, men när jag kom hem åt jag lite och då dog min mage. Åkte till stallet en snabbis men jag hade så ont att jag inte kunde rida, så det blev en mys/pyssel dag med Braven. Han verkade uppskatta det väldigt mkt och han var super gosig. Jag satte mig framför honom och han vila sitt huvud bredvid mitt. Han är så söt ibland :') Rebecka red Roxan idag. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Olivia - TheWayToSuccess

Så sjukt härlig känsla när man kommer till stallet efter en dålig dag och det är som att hästen märker det och vill trösta!! :D

2013-09-24 @ 07:24:07
URL: http://thewaytosuccess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0