lördag & söndag

Igår spöregnade det i princip hela dagen och jag hade skit ont i ryggen, så det blev ingen ridning för mig. På kvällen kom Kalle, Andreas, Kline och Mira till mig, vi åt väldigt god mat och hade jätte trevligt. Andreas och Kline sov över också så nu har jag precis följt dom till bussen. 
 
Jag och familjen ska göra en spännande grej idag på eftermiddagen. Kan inte berätta var det är, men om det blir 100% så kommer det nog vara väldigt uppenbart vad det är för nått. 
 
Ikväll åker jag till stallet och rider hästarna, det blir dressyrpass på båda. Jag skulle ha ridit Fosse idag men pga att min rygg inte vill samarbeta så får det vänta.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0