lördag igen

Idag var det lördag igen då. Under dagen ska jag rida hästarna, plugga, umgås med min kompis Therese och självklart skriva några blogginlägg. Ska också försöka hinna med att klippa hästarna idag eller imorgon, de är så fruktansvärt långhåriga!
 
Jag börjar må bättre nu efter hela "sjukhus incidenten", kan äta soppa, hallonkräm och glass. Alltid något, men ändå har jag gått ner 7kg på en vecka, kommer se ut som en benrangel snart. Blir så suktad av andra som äter riktiga måltider och goda efterrätter, när jag vet att jag själv inte kan äta det än. Jag är relativt pigg i alla fall och orkar allt jag vanligtvis brukar göra.
 
Bild på mig och släkten +Daniel tidigare i somras. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0