kiropraktor

Hela den här veckan har varit så sjuk seg! Mina kompisar har smittat mig med en förkylning också, så jag hostar, är snorig och har ont i huvudet. Idag hade vi skolfoto i skolan och det var ju inte så roligt eftersom jag mådde så dålig att jag säkert såg helt död ut. Efter skolan blev det ett snabbt stopp på donken med klinkers, som bjöd mig på glass, hihi. Sen åkte jag direkt till kiropraktorn, jäklar vad obehagligt det är när det knäcker till.. usch. MEn hur som helst är jag inte sne längre och ryggen känns väldigt bra! 
 
Fick inte rida av kiropraktorn så hästarna stod hela dagen i sommarhagen och sen blev de ompysslade. Mysdag helt enkelt. :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0