Hej jag har tråkigt så nu får ni veta mer om mig!

1: Namn? Victoria Charlotta Alina Avellan Ryd

2: Stjärntecken? Jungfru

3: Tre rädslor som du har? Äckliga djur (ormar, spindlar, insekter), mörker och skräckfilmer

4: Tre saker som du älskar? Min familj, mina vänner och mina hästar

5: Fyra avtändande saker, enligt dig? svettlukt, äcklig andedräckt, killar som vet att de är snygga och skryt.

6: Din relationsstatus? Singel

7: Har du en Bästa vän? Jag har många bästa vänner

8: Om du kunde träffa vilka som helst på jorden, vilka skulle det vara? Niall Horan (min crush), Ian Somerhalder, Josh Hutcherson, Chaning Tatum, Justin Bieber, Nathaniel Fitzwilliam.

9: Din första dejt? Åh herregud. Ingen kommentar.

10: Hur lång är du? 167cm

11: Vad saknar du just nu? Mina boyz, Ben&Jerry

12: Vilken tid föddes du? Typ kl 10 

13: Din Favoritfärg? Blååå

14: Är du kär i någon? Nej

15: Favoritcitat? Everything is possible if you just believe

16: Favoritplats? Vårt fjällhus i Enafors

 

 

17: Favoritmat? Thaimat

18: Är du någon gång ironisk? Haha det händer

19: Vad lyssnar du på just nu? One Direction

20: Vad lägger du först märke till med en ny person? Ögonen

21: Skostorlek? 37

22: Ögonfärg? Grönbruna

23: Hårfärg? Ehm.. brun/röd/mörkblond

24: Hur kan man vinna ditt hjärta? Var snäll, rolig och självsäker. Ett stort plus för fina ögon. 

25: Följande saker vill jag göra innan jag dör: Tävla i Globen/Falsterbo, hoppa fallskärm, hoppa bungyjump, lära mig surfa, resa till många olika länder, åka luftballong, göra en tatuering m.m. Ska göra en bucket list!

 

Kommentarer
Postat av: ANGELICA - TATUERAD HÄSTÄGARE

Thaimat är så fruktansvärt gott!

2013-09-07 @ 20:45:52
URL: http://angelchanelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0