frågor & svar

Vad är de för hjälm du har i headern?
 
Jag har en blå Uvex perfexxion glamour.
 
 
Vad är de för märke på dina stövlar? Väldigt snygga!
 
Jag har ett par Cavallo Grand Prix Plus. Tack så mycket!
 
 
Din sadel ser himla skön ut. Vad är det för någon?
 
Roxelina har en Ordo Equester - Venus. Den är i kalvskinn och har enkelkåpa (för att man ska komma närmare hästen. Lätt den skönaste sadel jag suttit/ridit i.
 
 
Ojoj vilken snygging! Älska nacken :D Vad är detta för herre o varför rider du honom? :)
 
Haha jaa Fosse är verkligen en snygging! Han är min tränares häst, hon vill att jag ska bli van vid att rida stor häst så hon låter mig rida och tävla honom. Vilket jag troligtvis kommer göra tills jag får min egna stora häst. :)
 
 
 
Hej, är Brave Heart en c-ponny eller D-Ponny? :)
 
Braven är en D-ponny.
 
 
Åh vad fin svans den första pållen har, alldeles vågig :D är den så naturligt eller har ni flätat svansen innan eller nåt? :P
 
Ponnyn du mena är Braven, han har naturligt lockig svans. Älskar den! :D
 

Kommentarer
Postat av: Anjelica

Min häst har också en Ordo Equester Venus, härligaste sadeln någonsin! :)

2013-09-21 @ 22:09:16
URL: http://anjelicawestin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0