1D BILJETTER

Hela morgonen har jag sutiit i kö för att få tag på One Direction biljetter, men det har varit förgäves. Allt var typ borta och det gick inte att köpa nått. Så nu frågar jag er underbara läsare om ni har 2st biljetter att sälja till 1D bijetter 13juni 2014? Eller ni kanske känner någon som säljer? Hör av er till [email protected] :)
 
OMG! Eftersom biljetterna till den 13juni tog slut nästan direkt så öppna de upp en ytterligare konsert dagen efter. Jag fick tag på VÄRLDENS BÄSTA biljetter till 14juni, ståplatser på sektion "RED" vilket är längst fram till höger. Jag kunde inte ha fått några bättre biljetter. Jag är så lycklig just nu! :')
 
Friends Arena One Direction arenaöversikt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0