svar på frågor

Kan du inte lite om din klass och alla tjejerna?? Du har en jättefin blogg förresten😊
 
Tack så mycket och sjävklart kan jag göra det! Som ni vet går jag Naturlinjen på Bromma Gymnasium i Stockholm. Jag går i klass N2B och i klassen är vi 30st elever, varav 9tjejer och 21killar. Det är en bra klass och de flesta är jätte trevliga, dock har vi många grupperingar. Jag brukar oftast "hänga" med tre tjejer som heter Julia, Sofia och Shamhad. Vi fyra har kommit varandra väldigt nära och jag skulle säga att de är bland mina bästa komisar, jag litar på dem till 100% och jag känner mig väldigt bekväm med dom. Jag är ganska ofta med några killkompisar också, speciellt Kline, Kalle, Andreas och Ossian. Kline är en av mina bästa kompisar också. :)
 
Sofia, jag och Julia
 
Är det Nytorp i Bollnäs? :)
 
Tyvärr inte, det Nytorp som jag brukar skriva om att jag tränar på, ligger i Helgö på Ekerö. :)
 
 
Står du i Elinas stall? Rider ni ofta tillsammans? :D
 
Yes, jag står uppstallad med båda mina hästar i Elinas stall. Jag och Elina går väldigt olika tider i skolan så vi hinner nästan aldrig rida tillsammans. Men när vi lyckas matcha varandra så rider vi självklar tsm om inte den ena ska åka iväg och träna eller liknande.
 
 
 
Jättefina bilder! Varför har du ingen nosgrimma på henne? :) kram!
 
Tack! Jag tycker att Roxi alltid har gått bättre utan nosgrimma, för den har ingen effekt på henne alls. Hon gapar aldrig eller sträcker ut tungan, så nosgrimman gör ingen skilland utan bara "är där". Så jag ser ingen anledning till att jag behöver ha det på träning/när jag rider ut. På tävling måste jag dock ha nosgrimma..
Kram!
 
 
Vilken linje läser du? :)
 
Jag läser linjen Natur. Vilket kanske inte var det smartaste draget av mig.. då jag hatar matte och fysik. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0