söndag

Dagen har spenderats först med Anna, eftersom hon sov över hemma hos mig. Vid kl 12 hade jag träning med Roxi för Ulrika och det gick bra! Ibörjan svarade hon inte för skänkeln, men efter massa tempoväxlingar så blev det bättre. I slutet var hon riktigt fin och spänstig. Trots att byten inte är helt befästa på henne än, så gjorde hon några klockrena och fina byten under passet! Min fina fjording slutar aldrig förvåna mig. ♥
 
På eftermiddagen kollade jag på film och bakade bullar. Nu under kvällen var jag i stallet en sväng för vi hade kvällsfodring. 
 
Hoppas ni haft en bra helg! För mig och säkert många av er, så är det höstlov nu. Så det är 7dagars ledighet kvar. Så sjukt skönt, men ändå har jag väldigt mycket att göra. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0