provsvar

Får ångest över att jag nästan aldrig uppdaterar längre, det beror nog på att inget intressant händer just nu och för tillfället orkar jag inte skriva ihop långa intressanta inlägg. Men allt flyter på som vanligt i mitt liv, dock har jag väldigt mycket att göra i skolan.. så det kan också vara en faktor varför uppdateringen är dålig.
 
Idag fick vi provsvar från sjukhuset från massa prover de tog på mig när jag var inlagd där. Svaret var att de inte visste vad jag hade för nått eller vad som gjorde mig sjuk. Det kan vara nått jag hade oturen att få en gång eller så kan det vara en sjukdom. Vill gärna inte plågas av det här i resten av mitt liv, så vi hoppas på att det här är en engångsföreteelse. :/
 
Kan knappt vänta till att åka till fjällen igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0