pluggis

Har lite ångest över att jag inte bloggat mkt på den senaste veckorna. Det är första gången på länge som jag varit duktig i skolan, gjort mina läxor och satsat på proven. Hästarna har också prioriterats högt, därför har uppdateringen varit låg. Varför är det så att jag plötsligt väljer att plugga framför att blogga helt plötsligt? Jo det är så att jag failade HÅRT på ett prov förra veckan och det blev som ett "wakeup call" för mig att jag måste skärpa till mig och göra bättre ifrån mig. För jag vet att jag kan bättre.
 
För att ha något att skriva om så kan jag ju berätta om vad jag har gjort idag (extremt intressant). Jag var i skolan idag fram tills 16.15 och sedan drog jag direkt hem. När jag kom hem chillade jag bara en stund och lite senare åkte jag och pappa till stallet. Jag red ut en sväng på Braven med Beckis på Roxi. Jag kan ju passa på att säga att jag tränade ett tufft styrketränings pass på idrotten igår och jag hade sån jäkla träningsvärk att jag knappt kunde komma upp på hästen. Jag kan seriöst knappt gå, röra mig eller sitta för det gör så fruktansvärd ont! Snacka om helt otränad, utom när det gäller ridning, haha!
 
Nu har jag faktiskt inte tid till att blogga något mer, för jag ska göra min läxa i Mental träning (precis som en pluggis ska säga!). Puss och kram
 

Kommentarer
Postat av: vendela

Vilken linje läser du? :)

2013-10-18 @ 03:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0