imorgon är sista skoldagen innan..

Idag hade jag en vanlig torsdags skoldag, dock var min första och sista lektion inställd, så jag fick både sovmorgon och sluta tidigt. Älskar när man är så nära ett lov eftersom skolan blir så chill då. Nu på kvällen red jag Braven på banan, men det var typ storm och vår ridbana är som en stor pöl så han skötte sig inte så jätte bra. Han avskyr blåst och att gå i vatten, så jag kan ju inte säga att det var de bästa förutsättningarna. Han var verkligen skit jobbig. Usch. 
 
Imorgon är det fredag, äntligen! HÖSTLOV också för den delen och jag har bara en lektion på hela dagen. Ska nog spendera eftermiddagen i stan och shoppa lite, som jag har gjort varje fredag de senaste 3veckorna. Mitt shopping-sug har nog gått lite överstyr. På kvällen blir det träning med Braven för Ulrika, det kan behövas med tanken på hur det gick idag. Fast det är en ny dag imorgon, han kanske är helt underbar då. Vem vet.. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0