Höstlov

Som sagt hade jag bara en lektion idag! Åkte direkt med min kompis Julia till stan och checka in hennes nya lägenhet (som var typ min drömlägenhet!) och sedan gick vi till Vapiano och käkade en gymt god lunch. Efter det gick vi runt i stan och shoppade, jag köpte en klänning från Urban Outfiters och en kofta från H&M. Tog en chailatte på Espresso House också.

Lite senare mötte upp Kline och vi åkte till Gamla stan för han skulle shoppa lite och behövde mitt smakråd. 

Just nu sitter jag på bussen på väg hem. Ikväll blir det en lätt träning för Ulrika ned Braven.

Imorgon eftermiddag händer en grymt rolig sak, kan ni gissa vad? Jag ska nämligen träna för Birgitta Kjellin igen med Bravis. Det var så jäkla länge sen, är sjukt taggad! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0