hopptävla

Tänkte börja med att berätta för er om min dag, den började med att jag åkte med bussen till stallet vid kl 10 och när jag kom fram red jag ett dressyrpass på Braven (ridpasset var kanske 40min sammanlagt). Efter det så fixade jag allt i stallet och lunchfodra alla hästar. Jag cyklade snabbt hem och gjorde mig iordning för jag skulle direkt hem till Julia och jag skulle hjälpa henne med att packa upp (hon har flyttat till en ny lägenhet inne i stan). Allt gick väll bra, tills min klumpighet tog över.. och döda ett vinglas. Bra Victoria! Om vi bortser från den lilla olyckan så hade jag riktigt trevligt. Påvägen hem unnade jag mig själv en pizza från träkvista grillen, och när jag var hemma tjockade jag mig framför en film och ett avsnitt av Arrow.
 
Glömde förresten berätta att jag tränade för Hans Westergren i tidags (min hopptränare) med Braven. Om man inte räcknade jag var lite ringrostig på att hoppa så gick det stora hela bra. Lovar att ni ska få se ett videoklipp från träningen. Vet ni vad som händer på söndag då? Jag och Braven ska nämligen hopptävla på Sunby gård och vi startar en LD+ (85cm). :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0