hoppning

Efter skolan idag åkte jag och min kompis Shamie till stan och shoppade lite. Jag köpte en BH och en jätte fin klänning från H&M för endast 149kr! När jag kom hem åkte vi direkt till stallet och tränade vid kl 19 för Ulrika med Braven vid Nytorp. Idag blev det hoppning med mycket studsövningar, men i slutet hoppade vi en liten bana på ca 70cm (fast han tar ju i som det vore 120cm). Han var skit duktig och satan vad roligt både han och jag tyckte det var! 
 
Under de senaste veckorna har jag också börjat med att rida bomövningar ca 2ggr i veckan. Braven blir extremt fin utav det och det är väldigt bra/förebyggande för hans rygg. 
 

Kommentarer
Postat av: Wewe

Är det Nytorp i Bollnäs? :)

2013-10-19 @ 12:56:48
Postat av: Anonym

Kan du inte lite om din klass och alla tjejerna?? Du har en jättefin blogg förresten😊

2013-10-24 @ 23:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0