Elit final

Imorgon blir det tävling för min och Bravens del. Det är Elit-allsvenskan omg 3, alltså final. Mitt lag ligger inte så bra till att komma till Lag-SM men jag tycker att alla har gjort riktigt bra ifrån sig, förutom jag då. Jag var med första omgången men jag gjorde inte bra ifrån mig eftersom jag va riktigt sjuk då (ni som läst min blogg den senaste månaden vet vad jag pratar om). Omg 2 men då kunde jag inte vara med för jag var långt ifrån frisk då också. Känns jag har svikit mitt lag.. och att jag hade höjden av otur att bli sjuk just när Eliten var.
 
Jag kommer starta 17.58 och i mitt lag rider jag, Ebba och Tora. Vi håller tummarna för att jag kan ge kompensation för de andra omgångarna när jag mådde dåligt och att jag och Braven är tiilbaka i gammal god form igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0