svarta hästen

Har jag missat något? Vem är den svarta hästen?
 
Svar: Igår la jag ut massor en del bilder när jag red mina hästar och en svart häst. Den svarta hästen heter Faustino, kallas Fosse, och är min tränare Ulrika Jonssons häst. Jag har ridit honom två gånger tidigare, men ska börja rida honom oftare nu och förhoppningsvis tävla någon lätt klass i höst. Fosse är en valack född 2004 och är 168cm. Ulrika har utbildat honom helt själv och det är galet hur fin han är. När jag red honom fick jag prova på allt möjligt, som byten, piaff och passage. Är helt förälskad i den hästen.
 
 
Gud vilka fina bilder! Undrar samma som mikxki vem är den svarta? Hur gammal är du? Kan du inte skriva dagens outfit på hästarna ibland? Skulle vara sjukt kul! :) du är sjukt duktig på att rida och har sjukt fina hästar!! :D kram ;)
 
Svar: Tack så jätte mycket! Jag är 16år gammal, men fyller snart 17. Självklart kan jag börja skriva mer "dagens outfit". Kram :*


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du passade verkligen perfekt på den hästen :) En jättefin häst!

2013-05-28 @ 11:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0