min helg

Har varit rätt upptagen hela helgen och bloggen har faktiskt varit långt ner på min prioriteringslista. Både lördag och söndag har jag tränat för Birgitta Kjellin. En dag med Roxi och en dag med Braven, tänkte berätta mer om det i ett annat inlägg.
 
I lördags kväll var jag på bio med Kline, Kalle, Andreas, Mira, Linnea, Rost och Felix. Vi såg Evil Dead, den var så sjukt jäkla äckligt. Kommer nog aldrig se om den. Usch.
 
Annars har jag pluggat som sjutton. Har massor av nationella prov den här veckan, inlämningar och massa annat. Lärarna älskar att plåga oss elever nu i slutet av terminen.
 
Hoppas ni har haft en bra helg!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad hände med rånäs?

2013-05-20 @ 13:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0