Braven 10år

I måndags, den 10maj fyllde Braven hela 10år. Själv hade jag helt glömt bort det men jag tror ändå att han fick en väldigt bra dag. Jag och Braven skrittade ut barbacka med Becka och Roxi, vi red en lång sväng i skogen och sen gick vi till sjön och badade lite med dem. Braven blev helt till sig och kastade sig ut i vattnet, han plaska och lekte. Så sjukt söt var han! 
 
Tiden går galet snabbt, jag fick ju honom när han var 7år och nu är han 10år. Han börjar bli så stor min lilla kille. Under de åren jag haft honom har han verkligen mognat och utvecklats. Så stolt över honom. Och jag kan fortfarande inte förstå att världens finaste ponny är min. ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0