1D

Shit jag har ju helt glömt bort att berätta hur One Direction´s konsert var. Den var AMAZING. Lovar att den var 10gånger bättre är Justins och jag älskade den. 1D tog mig helt klart med storm och det blev en av de bästa kvällarna i mitt liv, tack vare 5underbara killar som heter Niall, Harry, Liam, Zayn och Louis. Allt kändes så personligt, de var charmiga, roliga och deras röster var mycket bättre live till och med. Jag har nog fått världens crush på Niall Horan, han är så sjukt söt & charmig (och har världens finaste ögon!). Jag har nog också blivit en directioner.
 

Kommentarer
Postat av: Nicole

Justin var 100 gånger bättre än 1D :P

2013-05-14 @ 11:54:22
Postat av: Ebba

Niall var grym i stockholm, ägde hela publiken. Expressen skrev typ en hel artikel om hur bra han var.
Ja, 1D var 1000 ggr bättre än JB. Dom bjuder så mycket mer på sig själva, blir så mkt personligare :) <3

2013-05-14 @ 15:45:36
Postat av: Anonym

Inte en chans att dom är bättre än Justin.

2013-05-17 @ 22:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0