Lär känna mig lite bättre

1. Vad heter du? Mitt fullständiga namn är Victoria Charlotta Alina Avellan Ryd
2. Hur gammal är du?
  16år
3. Vart bor du?
I Stockholm
4. Hårfärg? Röd-brunt
5. Ögonfärg? grön-bruna 
6. Hur lång är du? 167cm
7. Kär? Nej
8. Singel eller upptagen? Singel
9. Hur långt är ditt längsta förhållande? Jadu... inte så länge
10. Dumpat någon? Ja
11. Blivit dumpad? Nej
12. Vad för killar föredrar du mest? Intelligenta, generösa, kärleksfulla, humoristiska, charmiga.
13. Är du blyg? Verkligen inte!
14. Är du helsvensk? Nä jag är finsk också
15. När är du född? 26Augusti
16. Vilket stjärntecken är du? Jungfru
17. Vad har du för mobil? Iphone 4s
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Lägga in på mitt konto och spara inför framtiden.
19. Favoritland? Frankrike
20. Favoritfärg? Vinröd
21. Film?  Iron man, Life as we know it, Avengers, The vow, The note book
22. Bok? Rör mig inte
23. Killar eller tjejer? Killar
24. Vad gillar du mest med dig själv? Min förmåga att vara positiv i de flesta situationerna.
25. Vad gillar du minst med dig själv? Min klumpighet..
26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan - Papi
27. En person du älskar – Anna
28. En person du hatar - Jag hatar ingen.
29. Mysig hemmakväll eller festa? Festa
30. Hur många tabletter tar du dagligen? Vad är det för fråga? Jag har en tablett/dag men även andra mediciner..
31. Vad är det bästa som hänt dig?
 Min familj, mina vänner och mina hästar
32. Beroende av något? Sötsaker
33. Ditt livs största misstag? Privatos
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Oj shiit.. ehm.. kan nog inte bara välja en.
35. Har du några tatueringar? Nej men vill ha och ska göra när jag blir 18år
36. Piercingar? öronen
37. Vem är mest lik dig? Lik i personligheten? Kline kanske..
38. Har du någon förebild? Mina tränare 
39. Vad ska du göra idag? Eftersom det bara är 1,5tim kvar på dagen så ska jag anagligen sova
40. Vad är det värsta du vet? Människor som snackar skit och som tror de är bättre än alla andra
41. Vad är det bästa du vet? Umgås med mina kompisar och hästarna
42. Vad åt du senast? Kyklingsallad
43. Vad vill du ha just nu? Biljetter till One Direction och en pojkvän
44. Vad köpte du senast? Ett par skor från Belle
45. Vem är din favorit kändis? Ian Somerhalder!
46. Fobier? Sprutor och ormar
47. Tränar du? Rider varje dag, gym 1gång/veckan, springer hemma på bandet 1-2gång/veckan och gör några styrkeövningar varje dag. På sommaren/hösten/våren cyklar, går eller springer jag till stallet.
48. När går du och lägger dig? ca 00:00
49. Vad är klockan nu? 22.35
50. Är du nöjd med ditt liv? Ja det är jag verkligen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0