Jag & Braven ska delta i Clinicen

Idag ringde en tjej som heter Malin till mig och berättade att jag är en av de tre ponnyryttare som ska på träna för Adelinde Cornelissen på hennes Clinic den 6April på Djursholms Ridklubb. Det här är verkligen ett once in a lifetime moment och allt det här händer tack vare min underbara tränare Ulrika. Adelinde är dubbel OS-medaljör och just nu ligger hon etta på världsrankningen!
 
Det ska bli en otrolig upplevelse! Dock är jag lite orolig över hur Braven kommer reagera på publiken, kameror, mikrofoner och andra läskiga saker. Antagligen kommer han vara jätte spänd men jag får väll bara rida på som vanligt och hoppas på det bästa. Det ska bli så jäkla roligt men det är lite tråkigt att jag missar den nationella tävlingen i Högbo, men den här träningen är helt klart värt att missa en tävling för!
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Varför händer alla bra saker dig? ;)

2013-03-13 @ 20:19:25
Postat av: Sandra

Va kul! Grattis! :)

2013-03-13 @ 20:47:11
URL: http://www.mrmoonwalk.blogspot.com
Postat av: Gunilla Ingvarsson

Vad roligt. Hoppas Braven visar upp sin bästa sida!

2013-03-13 @ 21:11:14
Postat av: Linn Ingvarsson

Va häftigt och spännande!

2013-03-13 @ 22:04:36
URL: http://dressyrmupparna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0