frågestund del 3

Vad vill du göra när du tagit studenten? Har du några mål i ditt vuxna liv, liksom vad du vill jobba med, vart du vill bo osv?
 

Svar: Jag vill antagligen jobba med något inom ridningen och hästar. Gärna tävla de högsta klasserna i dressyr, utbilda mig till tränare och utbilda/berida hästar. Vill gärna bo kvar här på Ekerö på en gård, men Skåne skulle också vara väldigt trevligt! Det skulle vara en dröm för mig, att få ägna mitt liv åt det jag älskar.
 
 
Har ju läst att du ska sälja Roxi efter sommaren, vad. Har du tänkt sälja henne som, tävlingsponny eller bästa vän? Vad tror du. Ni kommer sätta för pris på henne? (Vill köpa henne hihi) Tycker din blogg är bäst och du är sjukt vacker!
 
Svar: För det första, tack så mycket! :* Jag kommer troligtvis sälja Roxi efter sommaren, vi har egentligen växt ifrån varandra kunskapsmässigt för länge sen men jag har aldrig haft hjärta att sälja henne. Jag kommer sälja henne till någon som vill ha henne länge och som älskar henne, men gärna till någon som vill tävla henne för hon tycker det är roligt. Så jag kommer sälja henne som bästavän & tävlingsponny.
Pris vet jag inte än och vill inte ta upp pengar i bloggen. Om du fortfarande är intresserad i sommar så får du höra av dig. ;)
 
 
Kan du någon gång ha en rundtur i ditt stall? 
 
Svar: Självklart! Jag och Elina gjorde det en gång på Ponilovers, men ska spela in en ny video och lägga upp!
 
 
Hur kommer det sig att du börja blogg? 
 
Svar: Efter jag hade köpt Braven, så fick jag över 1500bevakare på bdb och över 1000vänförfrågningar (helt galet!). Alla tyckte att jag skulle skaffa mig en blogg så att de fick följa min och Bravens utveckling. Jag tyckte det verkade som en bra idé och skaffade mig en blogg. Det var roligare än väntat så jag har fortsatt sedan dess.
 

Köp du helst grejer till dig själv eller hästarna? 
 
Svar: Till mig själv! Älskar att shoppa kläder till mig själv men jag gillar att köpa hästgrejer också. 
 
 
När du bloggade på ponilovers kommer jag ihåg att du fick många elaka kommentarer om hur du red Braven (vilket jag för övrigt tycker att du gör jättebra!) 
Får du fortfarande sådana kommentarer ibland?
 
Svar: Tack Ina! :)
Jag fick MÅNGA kommentarer hur dåligt jag red, att jag aldrig skulle kunna rida Braven, att jag förstörde honom m.m. Tur att jag hade kompisar och familjen som stötte mig igenom det, annars skulle jag inte ha klarat av det. Om jag hade vetat att jag skulle få så många elaka kommentarer skulle jag aldrig börjat bloggat.
På den här bloggen har jag aldrig fått en elak kommentar (*Peppar peppar*), alla är positiva och snälla. Den kritiken jag får är bra och den får mig att bli en bättre ryttare.
Idag känns set så skönt att jag har bevisat motsattsen till de personerna som inte trodde på mig från början, jag och Braven har ridit SM och har vinster och placeringar i Nationell dressyr. Vi blir bättre varje dag och vi har verkligen blivit ett team. Sen vill jag även tacka er som trott på oss hela vägen.
 
<a href="http://ponilovers.blogg.se/" class="" onClick="javascript: window.open('/externalLinkRedirect.php?url=http%3A%2F%2Fponilovers.blogg.se%2F');return false">http://ponilovers.blogg.se/</a>
19Mars 2011

 

Vad tycker du om det briitsk/irländska bandet One Direction??

 Svar: Jag älskar One Direction! ska försöka få bilijetter till deras konsert nu i Maj. :)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Åhh, jag vill också köpa Roxi, hon är så fin!

2013-03-07 @ 12:34:20
URL: http://maddeqsfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0