Pay & Jump

Idag var jag och hästarna iväg på en Pay and Jump! Det var superkul verkligen och en underbar och mysig stämning. Roxi och Braven tyckte det var jätte roligt också!
 
Jag hoppade Roxelina 70cm, första rundan fick jag två stopp eftersom jag slutade driva. Det är så passa lågt att hon bara skulle kunna gå över men nejnej, man måste vara på som en liten igel för att hon ska hoppa överhuvudtaget. Haha! Andra rundan fick vi flyt och gick felfritt. 
 
Braven hoppade jag 80cm. Första rundan fick vi två stopp men det var för att jag "släppte" honom innan hindren och så han tappade balansen innan och jag slutade hålla om med benen. Andra rundan gjorde ryttaren bättre ifrån sig och gick felfritt! Dock kom vi fel på 2hinder, men yolo.
 
Hästarna var väldigt duktiga! Men ryttaren kan nog rida bättre. ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Linn Ingvarsson

Härligt!

2013-06-03 @ 09:35:30
URL: http://dressyrmupparna.se
Postat av: Fredrika

Fint! Nu kanske jag är ute och cyklar, men är det inte obligatiriskt med säkerhetsväst på hopptävling när man är upp till arton?

Svar: Tack! Det var en pay and jump, så det var ingen riktig tävling. Det var inte obligatoriskt att ha säkerhetsväst. :)
Victoria Avellan Ryd

2013-06-03 @ 12:57:57
Postat av: Li

Jag tycker att det såg fint ut! :D

2013-06-08 @ 02:07:28
URL: http://linester.blogg.se
Postat av: Carola

Härligt att få se lilla Lina hoppa lite med dig. Saknar henne ibland. Men har nu flyttat från gården där hon föddes. Ha en trevlig sommar och pussa Lina från mig. :)

2013-06-10 @ 12:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0