hemma!

För ett par timmar sedan kom jag hem efter 1vecka i Ayia Napa. Det var verkligen ett drömställe, blått vatten och vit sand. Ayia Napa var även en väldigt liten och mysig stad, fina och bra resturanger och några bra shopping ställen. Det var skönt att få lite "semester" från mitt vanliga liv, men jag fick till slut häst-abstinens. 
 
Tack till Sofia som slängde in ett par inlägg! Det var jätte snällt gjort eftersom jag inte hade gjort några tidsinställda och hade nästan aldrig internet i napa. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad bodde ni på för hotell?? :)

Svar: Vi bodde på ett hotell som hette Panas :)
Victoria Avellan Ryd

2013-06-25 @ 13:28:44
Postat av: Matilda

Vilket underbart hår du har!
Haha ursäkta, men de är verkligen hur fint som helst!

2013-07-02 @ 11:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0