Första inlägget

Hej alla Victorias fina bloggläsare, Sofia här!  
Som ni vet så är Victoria i Ayia Napa och har det bäst. Så tills hon kommer hem så är det jag som ska blogga här, är inte så erfaren utav att blogga. Speciellt inte inför flera hundra läsare, men jag ska göra mitt bästa! :)
 
Jag tänkte börja med att presentera mig själv lite kort. Mitt namn är alltså Sofia Bengtsson, jag är 15 år, och har en egen C-ponny som heter Oh, just call me gino. Gino har varit i min ägo i lite mer än två år nu, dock är han lite speciell, haha. Jag står i också i familjen Mellbergs stall, alltså samma som Victoria. Jag och Vici har känt varandra i många år nu, jag red även hennes första lilla ponny Pompeji när jag var liten.
 
Gud vad svårt det är att skriva om sig själv, haha. Om ni vill veta något mer om mig så är det bara att slänga in lite kommentarer. Men nu ska jag gå och äta frukost så ni kan ju gärna komma med lite förslag om vad jag ska blogga om denna vecka, eftersom fantasin inte alltid är på topp. :))
 
 
 
 
 
 
Där har vi ju honom. ;)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

kan du inte berätta om vad du och gino har gjort under dem två åren du har ägt honom? :) hade varit jätte kul att veta :)

Svar: Absolut jag fixar det! :)
Victoria Avellan Ryd

2013-06-23 @ 20:34:33
URL: http://linneaokajsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0