24/6-13

Hej alihopa!
 
Kan ju inte direkt påstå att jag är någon bra bloggare, haha glömmer bort att blogga och grejer, inte bra då blir inte vici glad. Men iallfall igår så fyllde min fina mamma år så då firade vi henne, och idag så har jag pluggat hela dagen, vilket suger men har inte så mycket val. Håller nämligen på att ta moppe kort, har precis ringt och bokat min första körlektion nu på torsdag! :D Är det någon här som har körkort för klass 1? var det svårt med kunskapsprovet isånnafall?  Har lite ångest inför det, min kompis har behövt göra om det tre gånger, haha. Ska till stallet snart också, och rida fina Thea, kan tyvärr inte rida Gino då han har fått ett sår mitt på ryggen där sadeln ligger :(
Fick också en kommentar om att det vore kul att höra min och Ginos historia så varför inte. Laddar ett inlägg med det tills ikväll eller imorgon. Nu ska jag plugga vidare så vi höres senareee!
 
 
 
 
/Sofia
 
 
 

Kommentarer
Postat av: moa

Jag tyckte inte det var så svårt, läste igenom boken en gång och gick på några teorilektioner och klarade det med bara tre fel :)

2013-07-01 @ 19:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0