Sovmorgon+jag=sant❤

Bästa mamma gav mig sovmorgon, så jag har sovit fram tills nu :) jag ska snart gå upp, men jag har det så skönt här liggandes under mitt varma täcke medans jag kikar med bästavännerna Linus och Nora :) fast nu kurrar min mage efter frukost, så måste nog ta mig upp härifrån ändå..:(

Frans ska först ridas ut och joggas lite på, sen så ska jag gå en snabbis till ridbanan och jobba igenom honom ordentligt och öva lite på dom övningar jag fått av Cissa, dom har vart till SJUKT stor hjälp, och liksom det är tävling imorn så ska Frans bli mjuk och fin i kroppen och lyssna bra på mina hjälper :)

Stormis ska ut och röra på sig i skogen tänkte jag, liksom han kommer behöva stå imorgon när vi är på tävling med Frans och Solle :)

Nej nu måste jag gå upp innan jag svälter till döds här i min egna säng ;)
/Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0